Klacht De Zuiderster: Levertijd en niet overeengestemde annulering

Klachtnummer
# 391060
Gebruiker
Krishan
Datum
0 reacties

Details

De klacht


In maart hebben wij stoelen besteld bij de Zuiderster, waarvoor wij een aanbetaling gedaan hebben. De stoelen zouden in juli geleverd worden, waarvan bleek dat dit nog langer zou duren. Hiervoor hebben wij een compensatie gevraagd welke ook toegekend was. Daarbovenop hebben wij ook een compensatie gevraagd voor als de levering nog langer zou duren, wat overlegd moest worden. Dit kon niet en wij hebben ingestemd met een levering in de week van 21september. Nu heb ik gebeld met het bedrijf en blijkt dat onze order in augustus door een medewerker geannuleerd is, zonder dat wij hier toestemming voor hadden gegeven en is dit ons ook nooit (schriftelijk) doorgegeven. De aanbetaling hebben ook niet terug ontvangen.
Nu hebben wij om half 4 smiddags een mail gehad dat wij nog een keer de bestelling kunnen plaatsen met levering in december. Half 4 sluit de telefoonlijn bij zuiderster, waardoor je ze niet kunt bellen, niet eens het fatsoen om zelf even terug te bellen...

De oplossing

Aanbetaling terugbetalen en een schadevergoeding van minimaaaal 10% van orderbedrag. Hun eigen processen verbeteren en de medewerker ontslaan die order geannuleerd heeft, voordat ze weer failliet gaan...

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Zuiderster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen