Klacht De Zuiderster: na 6 maanden nog geen meubels

Klachtnummer
# 182853
Gebruiker
Yvette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In februari een zithoek gekocht bij "zuiderster" in de tussentijd is de winkel failliet gegaan. Na (positief) besluit is de productie weer verder gegaan. We zouden de zit hoek eind augustus krijgen maar is verschoven naar oktober, terwijl vrienden van ons de spullen inmiddels geleverd hebben gekregen maar notabene later dan ons besteld hebben.
Natuurlijk hebben we regelmatig aan de bel getrokken maar het mag niet baten.
Ook heb ik regelmatig gemaild naar het bedrijf, en in mn laatste mail heb ik duidelijk gezegd dat ik hier wel een beetje "klaar mee bent". Van het kasje naar de muur/klant is echt NIET koning/ ik wordt niet serieus geworden heb ik het gevoel. Ik schaam me diep voor de mensen die bij mij op visite komen en op onze meubels moeten zitten.

Wat moet ik nu?? Ben zo teneer geslagen/boos/ verontwaardigd/ teleurgesteld

Met vriendelijke groet

Mevrouw Dortmond
Barendrecht

De oplossing

De zit hoek willen we graag hebben maar dit duurt echt te lang.

Ik zou het niet meer dan normaal vinden als dit bedrijf ons ergens in de kosten tegemoet komt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Zuiderster is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties