Opgelost door De Zuiderster: Verkeerde stoelen geleverd

mingo

Op 23 sept kocht ik 8 zwarte eetkamerstoelen. Voordat ik de stoelen meenam, wilde ik eerst checken of het de juiste stoelen waren. Maar volgens jullie medewerker hoefde dat niet want op de doos stond het juiste type. Ik vertrouwde daarop. Thuis uitgepakt, bleken het niet dezelfde stoelen te zijn als in de showroom. Gelukkig heb ik foto’s gemaakt van de stoel die in de showroom stond met het typekaartje eraan. Ik gelijk Zuiderster klantenservice gebeld. Van hun moest ik de foto’s en factuur emailen. Na paar keer achteraan gebeld te hebben, kreeg ik eindelijk antwoord dat ze het probleem bij de leverancier hebben gelegd. Maar volgens mij heeft dit niks met de leverancier te maken. Het is duidelijk dat jullie de kaarten verkeerd gehangen hebben waardoor ik nu dus met de verkeerde stoelen zit.

Ik wil de stoelen zsm terugbrengen en mijn geld terug. Het is heel duidelijk dat het verschillende stoelen zijn op de foto’s. Dus jullie moeten niet de schuld bij de leverancier leggen en mij weer lang laten wachten. Eigenlijk moet ik ook schadevergoeding vragen voor het heen en weer rijden. Ik moet ook weer een busje huren, kost mij ook tijd en moeite, mijn huiskamer staat helemaal vol,etc. Dit allemaal terwijl het een fout van jullie is.

De Zuiderster
    Zoals besproken is het netjes als wij de kans krijgen een klacht te beoordelen en te onderzoeken waar het mis gegaan is. Wij waren met u in overleg en met onze fabrikant om te achterhalen of de correcte stoelen op korte termijn geleverd konden worden.

Inmiddels hebben wij een afspraak gemaakt de stoelen op te halen en de aankoopsom retour te betalen aangezien u geen interesse meer heeft in omruiling voor de correcte stoelen.

mingo