Klacht De Zuiderster: Wacht al vanaf januari op omruiling bank ivm kleurverschil

w.snijders74@upcmail.nl

Wij hebben op 15 januari 2015 de door ons bestelde zitcombinatie type Ludo binnen de verwachte levertijd van 10 weken geleverd gekregen alleen zit er kleurverschil in de 2 delen. Dit hebben wij gelijk gemeld zowel telefonisch als via email met foto's erbij. Dit probleem zou zo snel mogelijk opgelost worden. Na een aantal keer bellen over de status van de klacht kregen we te horen dat er een nieuwe hoes besteld was voor de longchair maar hiermee zijn wij niet accoord gegaan omdat we dan konden wachten op weer kleurverschil en daarin kregen wij gelijk en zou er een hele nieuwe zitcombinatie besteld worden en de verwacht leverdatum zou week 26-27 zijn maar er kwam geen bank. Na meerdere malen bellen en niet teruggebeld worden werd het rond week 40 dat hij geleverd zou worden en natuurlijk weer geen bank geleverd. Wij willen ons geld terug maar dat doen ze niet we kunnen een herkeus doen maar daar zat geen bank in onze smaak bij nu is de leverdatum week 52 dus zal mij benieuwen.

Bank met kleurverschil op komen halen en gelijk geld terug want we zijn nu al 50 weken bezig om dit probleem opgelost te krijgen.

De Zuiderster
    Klant heeft een procedure opgestart bij de geschillencommissie. Wij zullen deze verder behandelen en hier niet inhoudelijk op deze klacht reageren aangezien procedure al loopt.
    w.snijders74@upcmail.nl
    Volgens de laatste berichten zou de bank geleverd worden week 52 maar uiteraard weer geen bank en ook geen bericht van de Zuiderster wat niet vreemd is zoals er in de reactie van de Zuiderster te lezen is.
    Nu dus voor de 4e keer weer hun leverdatum niet nagekomen.
    w.snijders74@upcmail.nl
    Zuiderster is niet inhoudelijk op de klacht ingegaan omdat we ook via de geschillencommissie een geschil hebben geopend. Zuiderster doet nu alle correspondentie via de geschillencommissie dus willen ze waarschijnlijk niet eens meer met ons communiceren.
    Na een jaar bezig te zijn met het probleem is het nu dus nog niet opgelost.
    We wachten maar weer af.