Klacht De Zuiderster: willen ons niet te woord staan over bank

Klachtnummer
# 48064
Gebruiker
tinus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

we willen een extra stoel er bij en dat ze komen kijken bij de huidige bank
daar we te eerlijk zijn geweest dat we de bank overgenomen hebben dit zou niet uitmaken wat dan zetten we de bank weer terug

De oplossing

geheel vrijblijvend langskomen en een oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    De Zuiderster
    Datum
    Op de genoemde order hebben wij een andere klant genoteerd staan. Bovendien heeft die klant een herkeuze gemaakt waarmee de klacht is opgelost. Als dit bankstel (niet door ons) doorverkocht is aan iemand anders kan men niet verwachten dat de garantievoorwaarden volgens de CBW nog van kracht zijn. De overeenkomst is tenslotte niet met onze firma afgesloten.

Ook een klacht indienen over De Zuiderster?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen