Klacht De Zuiderster: Zuiderster gaat verwaarloosd om met haar klanten

Enre

Heb vorig jaar in november lampen besteld bij zuiderster met bedoeling dat deze maximaal in 7 weken geleverd zou worden. Heb natuurlijk hier een aanbetaling voor gedaan na 9 weken krijg ik nadat ik zelf contact met hun heb opgezocht meerdere malen te horen dat leverancier de producten niet kunnen leveren. Eerst word ik gedwongen om nieuwe artikelen uit te kiezen dat zuiderster geen geld retourneerd nou bij mij moet je echt niet met zulke opmerkingen komen want als ik het filiaal zelf moet bezoeken pak ik het geld zelf persoonlijk uit de la. Na het indienen van mij klacht zijn zij overgegaan tot terugboeken van mijn aanbetaling hierbij niet aangegeven wannneer. Heb weer contact met ze moeten opnemen om te vragen wanneer ik me gelf kon verwachten zeiden ze deze week. Nu zit ik immers in week 11 en heb me geld nog steeds niet gekregen. Ze beweren dat het nu 30 dagen kan duren voor terug storten.. Zo ga je toch niet om met je klanten?

Heb op en neer moeten reizen zo vaak moeten bellen. Had me geld beter kunnen investeren dan in zuiderster ik wil excuses vanuit directie en een vergoeding ontvangen voor al mijn gemaakte kosten.

De Zuiderster is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.