Klacht De Zuidschor: na 10 maanden dubarry laarzen lek, geen garantie. gewone slijtage. geen oplosing.

meggie

Op 30 augustus 2012 heb ik dubarry laarzen gekocht bij de Zuidschor in Wolphaartsdijk.
Na 10 maanden waren mijn dubarry laarzen lek, ik heb ze terug gebracht naar de winkel de Zuidschor op 30 juni 2013 en zijn ze opgestuurd door de winkel naar Belship de leverancier.
Volgens een begeleidend briefje van Belship op 8 juli zijn de laarzen niet meer te repareren, helaas gewone slijtage. Volgens de winkel te intensief gebruikt niet genoeg verzorgd. Er is geen andere oplossing dan 25% korting op een paar nieuwe laarzen.
Laarzen van 285€ voor 10 maanden wandelplezier!! Dat zou een hoogwaardig product outdoor laars moeten zijn. Helaas ben ik teleurgesteld in de dubarry laarzen, in de service van de winkel de Zuidschor en in de leverancier Belship die ik heb gebeld en gevraagd voor een oplossing.

Graag had ik deze laarzen 3 jaar probleemloos willen dragen, dit had ik ook verwacht, gezien de prijs. Helaas is dit niet gelukt, ik denk dat de helft van de winkelwaarde retour, een eerlijke deal is.

Wij vinden dat De Zuidschor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?