Klacht De Zuylen Breda: Wijze van handelen bij de Zuylen in Breda

sad Niet opgelost
Henk Oosterling

Ik heb de klacht al ruim een week geleden ingediend, maar hij gaat over het zeer onzorgvuldig omspringen van het crematorium met de hen toevertrouwde opdracht. Ik had n.l. een video-opname en DVD-opname geregeld met het bedrijf ter gelegenheid van het overlijden van mijn echtgenote op 28 november 2016, Er was al een wachtwoord bekend gemaakt aan mij maar men heeft hier geen gevolg aan gegeven en mij alleen veel later pas telefonisch van op de hoogte gesteld. Onze buitenlandse familie en kennissen konden daarom de dienst en crematie niet op passende wijze volgen (men is over het algemeen veel ouder dan 65 jaar), maar de Zuylen stapt er simpelweg overheen door te zeggen dat het de schuld is van een medewerkster en dat het haar spijt. Wel heeft men een 6-tal CDs ter beschikking gesteld. Het is volgens mij een miscommunicatie van het bedrijf intern met Monuta.

Ik verwacht een excuus en niet alleen telefonisch (want dat is mij te koud) en wel degelijk enige vorm van compensatie. Ik realiseer me dat het niet mogelijk is deze crematie over te doen, maar het lijkt mij duidelijk dat deze gang van zaken niet goed is voorbereid en dat daar vele buitenlanders in de US, Aruba, Frankrijk, de UK, België en Duitsland de dupe zijn geworden van dit onjuist functioneren van het bedrijf.
Een telefoontje (?) was blijkbaar voldoende voor de Zuylen om het probleem te geven aan een medewerkster die "vergeten"was de videoknop in te drukken. Dit terwijl het wachtwoord e.d. al aan mijn buitenlandse familie/vrienden was doorgegeven. Deze mensen waren heel erg teleurgesteld en namen het mij zelfs kwalijk dat ik er niet voor gezorgd had dat dit goed geregeld was. Het juiste wachtwoord 371F6BBF en de inlogcode liveuitzendingen.nl waren wel doorgegeven. Het is een onomkeerbare zaak en met een simpel telefoontje na mijn herhaaldelijke klacht (ook bij Monuta de uitvoerder van de crematie) heeft eigenlijk niet een gewenste oplossing gegeven. Als men flink was geweest dan was er een afgevaardigde van het crematorium toch wel bij mij (als invalide) langsgekomen om tot een vergelijk te komen. Daar wachten mijn familie/kennissen in de US, Aruba, België e.d. op!

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Henk Oosterling
    Is er al anrwoord van de Zuylen? Anders worden volgende cremati es ook zo beroerd afgewikkeld.

Ook een klacht indienen over De Zuylen Breda?