Klacht De Zwaluwhoeve: slechte service

Bianca Vos

Wilde voor een badkleding dag reserveren. 3 Personen 3 kortingsvouchers. Helaas alles vol. zit ik bij toeval op de site nog een keer te kijken kan ik wel reserveren als ik betaal. Dus gratis is alles vol maar ga ik betalen dan mag ik toch komen. Heel apart...... Ik heb toen direct gebeld. De dame aan de andere kant bevestigde mijn vraag. Ging hier niet mee akkoord. Dan zegt de dame dat ze op een verkeerde datum heeft gekeken en dat het toch kan. Nou mooi dacht ik. Ik geef mijn vouchers door. Maar helaas mijn vouchers zijn geblokkeerd. Geen probleem zegt zij. Als je in de middag nog een keer terugbelt dan gaan we de voucher telefonisch verzilveren. Nou helemaal fantastich. Dus ik in de middagn terugbellen. Kan het helemaal niet... dame aan de andere kant was zo behulpzaam als wat , niet dus. ONGEKEND!!!! Tja daar zit je dan met 3 vouchers die je niet kan inwisselen. Er zijn mensen die vrij hebben genomen. Vind het gewoon schandalig. op alle vlakken!!!

vouchers in laten wisselen en genieten van de welnessdag.

Wij vinden dat De Zwaluwhoeve hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Zwaluwhoeve?