Klacht De Zwaluwhoeve: slechte service

Klachtnummer
# 296840
Gebruiker
Bianca Vos
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Wilde voor een badkleding dag reserveren. 3 Personen 3 kortingsvouchers. Helaas alles vol. zit ik bij toeval op de site nog een keer te kijken kan ik wel reserveren als ik betaal. Dus gratis is alles vol maar ga ik betalen dan mag ik toch komen. Heel apart...... Ik heb toen direct gebeld. De dame aan de andere kant bevestigde mijn vraag. Ging hier niet mee akkoord. Dan zegt de dame dat ze op een verkeerde datum heeft gekeken en dat het toch kan. Nou mooi dacht ik. Ik geef mijn vouchers door. Maar helaas mijn vouchers zijn geblokkeerd. Geen probleem zegt zij. Als je in de middag nog een keer terugbelt dan gaan we de voucher telefonisch verzilveren. Nou helemaal fantastich. Dus ik in de middagn terugbellen. Kan het helemaal niet... dame aan de andere kant was zo behulpzaam als wat , niet dus. ONGEKEND!!!! Tja daar zit je dan met 3 vouchers die je niet kan inwisselen. Er zijn mensen die vrij hebben genomen. Vind het gewoon schandalig. op alle vlakken!!!

De oplossing

vouchers in laten wisselen en genieten van de welnessdag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Zwaluwhoeve hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Zwaluwhoeve?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen