Klacht De Zwart & Jongbloets Gerechtsdeurwaarder en Incasso: Klachten betreffende antwoord klacht

Hydra

Na dat ik mijn klacht bij de bovengenoemde bedrijf heb ingediend , kreeg ik als antwoord een beledigende brief waar ik gescholden werd door de kandidaat-gerechtsdeurwaarder de heer Jongbloets. Op deze brief kreeg ik ook bewijsstukken dat ik eerder nooit ontvangen heb en een dagvaarding dat niet op de definitieve versie lijkt.
Deze bewijstukken zijn vermoedelijk na mijn klacht verzonnen.
Ik heb al lang mijn facturen betaald en heb advies bij een advocatuur bureau gevraagd en heb besloten mijn klacht officieel in te dienen bij de Kamer Gerechtsdeurwaarder.
Wat ik heel spijtig vind is dat de senior gerechtsdeurwaarder de heer De zwart , zijn student vennoot niet onder controle heeft en niet ziet hoe gevaarlijk de heer Jongbloets bezig is maar misschien is het beleid van het hele bureau , helaas.

Ik hoop dat de kandidaat de heer Jongbloets geconfronteerd wordt met zijn leugen en met zijn manipulatieve onderneming bij de Kamer gerechtsdeurwaarder .

Wij vinden dat De Zwart & Jongbloets Gerechtsdeurwaarder en Incasso hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Hydra
    Ik heb bij een advocaat een advies aangevraagd en hij neemt het over.