Klacht Deagostini: Betalingsherinneringen blijven komen

SH

Ik had een abonnement op het magazine taarten decoreren. Op het moment dat ik een verzamelmap bestelde op de website ging het mis. De map heb ik op 16 maart besteld, maar er kwam niks binnen. Volgens de website was het tijdelijk niet leverbaar. Op 22 april werd echter wel het bedrag van de map van mijn rekening afgeschreven. Ik belde met Deagostini voor uitleg. De man van de klantenservice kon mij niet helpen dus stuurde ik een mail. Het antwoord kwam de volgende dag: de mappen zijn inderdaad niet leverbaar. Dus heb ik het bedrag gestorneerd. Toen begonnen de problemen. De betalingsherinnering kwam, maar de map niet. Door de slechte service (er kwam geen antwoord op mijn mails en telefonisch kon ik niet geholpen worden) heb ik mijn abonnement opgezegd. De opzegging is verwerkt (bevestigd op 30 mei) en zie daar ik kreeg de verzamelmap binnen. Netjes betaald. Nagekeken of alle rekeningen betaald zijn: alles voldaan. Krijg nog steeds betalingsherinneringen. Daar wil ik van af!

Voor alle extra moeite die ik heb moeten doen een gratis verzamelmap en de garantie dat alles bij mij opgelost is en dit niet bij andere klanten kan/gaat gebeuren.

Wij vinden dat Deagostini hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deagostini?