Klacht Deagostini: Na veel bellen nog steeds niks binnen

Klachtnummer
# 14241
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een abonnement genomen op taarten decoreren,het eerste deel kocht ik in de winkel de bon opgestuurd voor de volgende delen ,maar na drie weken en veel bellen nog niets binnen,selectvracht breng alles rond volgens deagostini,ze hebben al twee keer een nieuwe zending gedaan maar helaas waar blijft het,wie brengt hier in Oostvoorne alles rond,kunnen jullie dat eens uitzoeken. Vriendelijke groeten van Mevr. Klaver uit Oostvoorne

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Deagostini hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Deagostini?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen