Klacht Deal Party: Bestelling na 5 weken nog steeds niet ontvangen en krijg geen contact hierover met Deal Party.

Jan

Bestelling na 5 weken nog steeds niet ontvangen. Verder al zeker 3 weken totaal onbereikbaar. Formulier voor "niet ontvangen producten"al zeker 3 weken uit de lucht. Krijg telekens de volgende melding; Wegens persoonlijke omstandigheden is onze klantenservice tijdelijk niet bereikbaar. Maakt u zich geen zorgen, we hervatten de klantenservice zodra de situatie is overkomen.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.""
Ik vind het wel vreemd dat er gewoon besteld kan worden terwijl ze de klantenservice al weken niet thuis geeft. Op dit moment vind ik Deal Party zeer onbetrouwbaar overkomen en zou er nu zeker niets bestellen.

De bestelling binnen 1 week uitleveren en op zijn minst contact met mij opnemen .
Als de bestelling binnen 1 week, dus voor 14 maart 2020 niet geleverd is de order annuleren en het bedrag terug storten op mijn rekening.

Wij vinden dat Deal Party hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deal Party?