Klacht DealBlender.nl: Geen communicatie, slechte service.

Klachtnummer
# 448288
Gebruiker
Evi3980
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product een maand geleden besteld, de bestelling is nog steeds 'In behandeling'. Er wordt niet gecommuniceerd, enkel een automatische email met de vermelding dat je bestelling kan worden nagekeken op de site.
Verder wordt er ook nog eens fijntjes vermeld dat meerdere mails sturen geen zin heeft en automatisch behandeld zullen worden als spam...
Op Facebook vele lovende reacties op het product. Waarschijnlijk gekocht, want wanneer ik (helaas te laat voor mij) verder zoek naar recensies via Google, vind ik geen enkele (!!) positieve reactie terug. Niet over het bedrijf en al zeker niet over het product.
Pure afzetterij!!! Ik eis een tegemoetkoming en niet de 5€ korting op de aankoop van een ander product via jullie site.

De oplossing

Terugbetaling van de aangekochte goederen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DealBlender.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen