Klacht Dealboom.net: aircool24 is een scam en internetoplichting.

backtoindia

Ik heb vorige week bij dealboom een aircooler besteld.Ik ontdekte te laat dat het om een volkomen scam gaat. Ik had het niet door omdat t het product op Facebook en Yahoo geadverteerd werd onder de naam easyliving4you ,die mij zo bekend voor kwam.Het blijkt dat ze prijzen adressen e.d. elke week of paar dagen veranderen.ik vond een klachtensite/internationaal) Geen mens (op 1 na, misschien een medewerker lol) heeft ooit een product ontvangen..Ze hebben mensen zeker voor miljoenen opgelicht.Ik heb ook geen trackingnummer ontvangen en mails blijven onbeantwoord.Ze staan bekend als scammers/criminelen met een post adres in Estonia en het product is een copy van de Arctic Air geproduceerd in China, dus niet eens een origineel product.Ik wil andere mensen waarschuwen en heb aangifte gedaan bij de politie waar ik nog niets van heb gehoordhet verbaas me dat facebook en yahoo dit soort criminelen steunen?Waarom halen ze anders de reclame niet van hun site af?

Wij vinden dat Dealboom.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dealboom.net?