Klacht DealDigger.nl: Besteld, betaald en niets geleverd sinds 15 februari. Ook geen bericht. Telefonisch en per mail onbb

R.W. van der Water

Reeds op 15 februari bij Dealdigger een hoofdtelefoon besteld en betaald. Na 1x ontvangstbevestiging Nooit meer iets gehoord, ook niet over mogelijke vertraging o.i.d.
Sindsdien wekelijks navraag proberen te doen. Hun mailadres blijkt niet te werken, krijg mails terug als onbestelbaar. 1keer gelukt om telefonisch een medewerkster te spreken, op 19 maart. Zij zou het (laten) uitzoeken bij “de afdeling”. Ook daarna niets meer gehoord. Sindsdien bijna dagelijks geprobeerd weer te bellen. Krijg telkens alleen een bandje dat iedereen in gesprek is, soms in het Engels. Na talloze pogingen zelfs na een kwartier wachten hoor je alleen telkens datzelfde bandje.....welke instantie of autoriteit is ervoor om dit op te pakken?

Reageren! Leveren! En anders geld terug. Met excuses.

R.W. van der Water
    Ook t/m vandaag geen enkele informatie of reactie van Dealdiggers. Bestelling en betaling dateert van 15 FEBRUARI jl ! (Dus ver VOOR "Corona"") Telefonisch contact met Dealdiggers al tijden niet mogelijk; DD draait slechts bandjes dat iedereen in gesprek is (met wie?) ......om de 8 seconden.
    Ook van de mevrouw die op 18 maart mij beloofde e.e.a. na te gaan: niets meer van vernomen.
    Dealdiggers beschikt over mijn emailadres, en 2 telefoonnummers. En over mijn betaling.... OOk mijn ordernummer nog maar eens : DD 01292481
    R.W. van der Water
    Nog steeds geen bericht noch contact kunnen krijgen met Dealdiggers over mijn reeds op 15 februari jl bestelde en betaalde hoofdtelefoon.
    Ook vandaag, 14 april, blijkt Dealdiggers telefonisch constant onbereikbaar
    "wegens extreme drukte", aldus het bandje. Maar dat is al veel langer....
    OP 18 maart lukte het me eenmalig om een medewerkster aan de lijn te krijgen. Die noteerde alles, waaronder mijn ordernummer en zou "bij de afdeling" navraag doen naar miujn bestelling van 15 februari...
    Ook na dit telefoontje niets meer van of namens Dealdiggers gehoord. En ze zelf ook niet meer kunnen bereiken.

Op mails wordt niet gereageerd of deze komen als niet afgeleverd terug, waarbij de oorzaak bij mijn (Proxy???) server wordt gelegd. Heb met andere uitgaande mails niet dit probleem.

R.W. van der Water
Geen enkele reactie van Dealdigger; telefonisch volstrekt onbereikbaar (probeert u het maar eens) en mails komen niet aan. Bestelling en betaling dateert van 15 februari !!

Ook een klacht indienen over DealDigger.nl?