Klacht DealDigger.nl: mijn bestelling komt maar niet.

JaRi1960

na vier weken nog mijn bestelling niet binnen, heb al drie maal een mail gestuurd naar de klanten service met de vraag wanneer mijn bestelling komt, maar tot op heden nog geen antwoord en ook mijn bestelling niet, dit vind ik echt waardeloos had met mijn centjes ook elders kunnen kopen

zo snel mogelijk antwoord op mijn mail en mijn bestelling leveren of mijn 31.85 terug.

JaRi1960

heb afgelopen vrijdag een mail ontvangen dat er een deel van mijn zending niet meer leverbaar is en dat ik mijn geld terug krijg, ,aar er staat niet in wat ik terug krijg en moet ook nog 14 dagen op mijn geld wachten.
    heb meteen gereageerd met een antwoord maar daar nog geen antwoord op gekregen.
    wat een waardeloze bedoeling is die Dealdigger.nl... ik zal er nooit meer wat bestellen ben ondertussen al 5 weken verder en heb nog mijn spullen nog mijn geld terug

JaRi1960
Uiteindelijke oplossing nog steeds mijn geld niet terug ontvangen, nu al 2 boze mails gestuurd en nog steeds geen geld terug op mijn rekening en ook geen enkele reactie. wat een waardeloos bedrijf ik raad iedereen ten sterkste af om bij dit bedrijf wat te bestellen hoe goedkoop het ook is. ze beloven maar komen niet na wat ze beloven