Opgelost door DealDigger.nl: product betaald en nog steeds niet geleverd gekregen

11 november 2013 Besteld:voor Oral-B/Braun en Philips
8 opzetborstels 3D Pro White plus 8stuks Dual Clean
29 -11-2013 1e mail verstuurd met verzoek de art. te leveren.
3-12-2013 2e mail dat ik nog niets had ontvangen daar zij aangaven dat het was verstuurd.
10-12-2013 3e mail verstuurd dat ik 8 st.3D Pro White heb ontvangen met de vraag waarom de andere 8st. borstels niet er bij zaten.
12-12-2013 4e mail waarom ik nog geen reactie heb gekregen.
16-12-2013 mail ontv.
Mijn excuses dat is inderdaad een fout van mijn zijde geweest. Uw verzoek voor de ontbrekende borstels is doorgestuurd naar de leverancier en verwacht dat u uw ontbrekende bestelling binnen 5 werkdagen kunt ontvangen.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak en de verwarring.
25-12-2013 5e mail een herinnering dat ik nog steeds niet de andere borstels had ontvangen.
6-1-2014 6e mail gestuurd dat als ik niets zou vernemen ik het zou aan kaarten bij de instanties die mij daarbij kunnen helpen.

Het betaalde product geleverd krijgen

DealDigger.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Robert
    De directie(Mark) van de firma DealDigger heeft op 14-01-2014 telefonisch contact met mij gezocht.
    Met excuses hoe dit is gelopen ging het intern tot de bodem uitzoeken .
    Als oplossing naar mij toe zal zelf de ontbrekende bestelling met iets extra's voor het ongemak op de post doen.
    Vandaag 15-01-2014 het postpakket ontvangen met het extraatje
    Zal vandaag dan ook de klacht afmelden als afgehandeld .
    ben blij jullie ingeschakeld te hebben heeft geleid tot snelle afhandelingMvg. R. Mijer
    Robert
    Met excuses hoe dit is gelopen ging het intern tot de bodem uitzoeken .
    Vandaag 15-01-2014 het postpakket ontvangen met het extraatje
    Zal vandaag dan ook de klacht afmelden als afgehandeld .
    ben blij jullie ingeschakeld te hebben heeft geleid tot snelle afhandeling
    Mvg. R. Mijer