Klacht Dealer Leasing: Borg onterecht ingehouden

Samsommontage

Mijn borg was ik kwijt omdat ze achteraf na het innemen van mijn auto schades hebben moeten laten repareren....
Bij inname werd geen enkele schade gestateerd, behalve een heel kleine krasje.
Na 8 weken ging ik me afvragen waarom ik mijn borge nog niet terug had gekregen.
En ja hoor, toen begon de ELLENDE!
Ze vertelde mij (na 9 weken) dat ze voor meer dan €650 aan schade hebben laten repareren aan de auto. Ze konden het ook niet meer aantonen omdat de reparatie al uitgevoerd was zonder mij hierover te informeren.
Heb hier nog een jurist op gezet maar dat haalde niks uit ivm de kleine lettertjes...
Ze hebben blijkbaar het recht om na inname nog een 2e kontrolle op de auto te doen!!
Kortom, stelletje oplichters zijn het, en doe er nooit zaken me!!!

Gertjan.

Borg terug betalen

Dealer Leasing
    Geachte heer Samsom,

Vervelend te lezen dat u dit zo heeft ervaren. We hebben elkaar inmiddels ook telefonisch gesproken waarbij we een en ander nogmaals hebben toegelicht. Een maand na beëindiging van het leasecontract wordt de eindafrekening verzonden. U heeft een innamerapport en foto's van ons ontvangen van de schades op uw leaseauto. Daarnaast bieden wij altijd de mogelijkheid de auto zelf in te leveren op onze vestiging waar de definitieve inname inderdaad plaatsvindt. Eventuele schades worden hier ter plekke besproken.
    In ons gesprek hebben wij aangegeven dat wij volgens ons innameprotocol hebben gehandeld.
    Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, DealerLeasing B.V.

Samsommontage
Geen

Ook een klacht indienen over Dealer Leasing?