Opgelost door Dealer Leasing: gemelde schades kloppen niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 623062
Gebruiker
henkhho
Datum
1 reactie

Details

Klacht

auto ingeleverd op bedrijfsadres. Chauffeur heeft km stand gecontroleerd en de binnenzijde van de auto en heeft vervolgens laten tekenen voor akkoord.
De dag erna een rapport met allerlei zaken die niet kloppen. Schade aan motorkap en achterbumper. dak moest opnieuw gepolijst worden en extra kilometers doorberekend die niet kloppen.

De wagen is door ons ingeleverd zonder schade en was gepoetst.

Dit is onwaarschijnlijk.

Wat te doen?

Gewenste oplossing

Zorgen dat we een creditfactuur krijgen en excuses.
Geboden oplossing
Na een aantal telefoontjes tot een vergelijk gekomen. Het grootste gedeelte van de schade nemen zij voor hun rekening en het kleinste gedeelte ben ik mee akkoord gegaan. Ik had geen zin in een oneindig welles/nietes spel en de man (Christiaan) waar ik mee in overleg was reageerde heel spontaan en sociaal. Zodra de creditfactuur binnen is en het restant bedrag op onze rekening staat is het opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Dealer Leasing
    Datum
    Beste H. van der Horst,

    Wij nemen feedback zeer serieus en komen graag met u in contact om uw beoordeling te bespreken. Zou u contact met ons willen opnemen?

    We staan u graag te woord.

    Met vriendelijke groet,
    Team Dealerleasing

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dealer Leasing?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen