Klacht Dealer Leasing: Het zijn vreselijke oplichters en afpersers.

Mars2312

Deze lease maatschappij neemt een auto in, komt 2 weken later met een schadebedrag die nergens op gebaseerd is en weigert vervolgens de facturen hiervan de laten zien. Meerdere maanden wordt er niet fatsoenlijk gekeken naar het verweer en wordt de auto stil gezet en afgeperst om een deel te betalen anders weer stil. Een bedrag van 3000 euro , en niet kunnen aantonen hoe dit is opgebouwd, om vervolgens voor Nieuwjaar een auto stil te zetten. Dit zijn oplichters en afzetters. Er zijn al meerdere mensen die met ditzelfde probleem te maken hebben gehad. Communicatie met dit bedrijf is niet mogelijk. Zij luisteren niet en doen gewoon wat zij zelf willen.

Zij horen op een eerlijke transparante manier te laten zien waarvoor er betaald dient te worden en niet telkens een bedrag opgooien over schades die niet gemaakt zijn. Ook willen wij de 1e betaling terug, daar deze niet terecht is.

Ook een klacht indienen over Dealer Leasing?