Klacht Dealero.nl: Kwalitatief slechte schoenen geleverd en moet de schoenen retour sturen naar buitensland voor 26,95

content Niet opgelost
Nyjetwa

Leren sandalen besteld bij Dealeron en goedkope plastic sandalen zijn geleverd vanuit Taiwan/ China
Ik kan het terugsturen maar dan moet het naar het buitensland, verzendkosten 26,95 óf ik krijg 30 % vergoed van Dealero en mag de ‘ schoenen’ houden.
Klacht ingediend en aangegeven dat ik als consument recht heb om kosteloos naar Dealero te sturen om dat ik het bij hun heb gekocht. Ik heb zelfs nog een link van de consumentenwijzwr meegestuurd. Gaat de medewerker niet inhoudelijk op in en geeft steeds aan dat ik het terug kan sturen naar China. Met bewijs track en tracé krijg ik het geld dan terug van Dealero.
Schoenen kostten 29,95. Verzendkosten 26,96!

Mvg Sabine Asbroek

Ik heb de schoenen bij hun gekocht en wil mijn volledige aankoopbedrag terug en niet hij voorgestelde 30 procent!
Dat ze serieuzer met de klachten omgaan en hun verplichtingen nakomen.
Duidelijk vermeldende dat de artikelen vanuit China komen en bij retour dat dit 26,95 verzendkostennaan verbonden zijn dat Dealero niet vergoedt!

Nyjetwa
Als Dealero zich niet meldt? Dan helaas. Ik heb via de mail aan de medewerker aangegeven de naam van zijn leidinggevende te willen daar wordt niet meer op gereageerd.

Ook een klacht indienen over Dealero.nl?