Klacht Dealonly: Nog geen geld terug na retour schoenen

Zwanet

Ik zou nu toch graag mijn 66,90 euro terug willen. Wacht er nu al anderhalve maand op. Er wordt van alles beloofd maar tot nu toe nog steeds mijn geld niet terug van de retour gestuurde schoenen die ik in juni besteld had en eindelijk eind juli kreeg en toen meteen weer terug gestuurd heb omdat het niet de kwaliteit had die ik verwachtte. Op 3 augustus zou het binnen 14 dagen op mijn rekening staan. This nu september.

Mijn 66.90 euro op mijn paypal account te terug storten en ook nu de kosten van het retour zenden van 5.99. Vind dit wel gepast.

Zwanet
    Na een mailtje van dealonly met het bericht dat ik op de lijst gaan uitbetaling sta, nog steeds geen geld terug. Ze konden mij ook niet vertellen wanneer er uitbetaald zou worden Baal er van.
    Zwanet
    Inmiddels weer een week verder. Nog steeds geen geld terug van de retour gestuurde schoenen. Wacht nu al bijna 2 maanden op teruggave. Wordt steeds beloofd dat het geregeld is. Tot nu toe nog steeds niets. Ook geen reactie op deze berichten.
    Zwanet
    Inmiddels weer een week verder. Het is stil rond dealonly. Nog steeds is de kwestie niet opgelost en op mails wordt niet gereageerd. Wil nu toch echt dat het bedrag van de retour gestuurde schoenen wordt bijgeschreven op mijn rekening.
    Dealonly,
    Wanneer er nu niet wordt gereageerd, ga ik andere stappen ondernemen. Ben er nu echt klaar mee. Dit riekt naar oplichting!

Zwanet
Niets. Ze reageren nergens meer op

Ook een klacht indienen over Dealonly?