Klacht Dealonly: Heb schoenen retourgestuurd

Klachtnummer
# 483291
Gebruiker
Benheelboos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar schoenen retour gestuurd
Maar aangezien ik telefonisch geen contact kon krijgen en er geen retour beleid aanwezig was. Retour afzender gedaan. Bleek postkantoor te zijn die de schoenen terug naar China heeft gestuurd daar waar ze vandaankwamen. Beetje vreemd ruikt naar oplichting.
Nu sturen ze een deurwaarder op me af.

De oplossing

Wil dat ze erkennen dat de schoenen zijn terug gestuurd. Ze hebben vanuit China vast hun geld terug gehad.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dealonly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen