Klacht Dealonly: Ik heb voldaan aan eisen retourneren en aan door hen opgegeven adres voor retour. ik wil geld terug

Lannoo1

Ik heb hen diverse malen gevraagd om mijn geld terug te storten. Ik heb pakketje teruggestuurd in de originele verpakking met bewijs van afgifte vervoerder. Dit speelt al sinds 15 juni. Toen heb ik pakket teruggestuurd.

Zij zeggen t pakket niet te hebben ontvangen. Ik heb bewijs afgifte van vervoer. Ik wil per omgaande mijn geld terug. Ik lees veel van dit soort klachten over Dealonly. Wanneer worden ze aangepakt. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Stinkt naar zware oplichterij

Hallo Dealonly,
    Ik zit nog steeds te wachten op een antwoord. Jullie hebben mijn bewijs van afgifte voor verzending al 2x gekregen. Ik heb t pakketje gestuurd naar t adres vermeld onder t kopje retourneren op jullie website. Jullie zijn al maanden niet telefonisch bereikbaar.
    ECHT EEN SCHANDE.

Iedereen die dit leest adviseer ik om absoluut niks bij jullie online te kopen. En zeker niet te betalen. Nadat ze jouw geld hebben ontvangen krijg je ontkennende of nietszeggende mailtjes. Daar heb ik er 2 van ontvangen. Daarna, zonder t op te lossen, of een oplossing aan te bieden, is t doodstil.
    Radiostilte.
    Ik ben een rechtvaardig persoon en zo wil ik ook behandeld worden.
    Ik heb recht op mijn geld.
    Dealonly, hebben jullie t fatsoen deze klacht nu eindelijk eens naar behoren op te lossen.
    Lannoo1
    Het is echt ongehoord dat Dealonly gewoon niet reageert. Als mensen deze melding zien die ook problemen hebben of hebben gehad met Dealonly, reageer dan aub ook op deze melding. Vertel heel kort je verhaal zodat zoveel mogelijk mensen gewaarschuwd worden voor dit onbetrouwbare online bedrijf.

Lannoo1
Dealonly heeft geen oplossing aangeboden. Ze hebben niet eens gereageerd. De eerste keer zeiden ze dat ik het pakket naar een verkeerd adres had geretourneerd. Ik heb bij de 2 volgende keren dat ik dezelfde klacht nogmaals indiende opnieuw het bewijs ingediend dat ik t pakketje naar t juiste adres heb geretourneerd. Ik heb 2 x een klacht ingediend via hun eigen e-mailadres en 2 x via klachtenkompas. Ik ben nu 5 maanden verder én heel veel irritaties. Echt NOOIT wat kopen bij Dealonly.

Ook een klacht indienen over Dealonly?