Opgelost door Dealonly: ik wil er vanaf

angry Opgelost
stripper

Op de verpakking staat een ander adres, geen idee waarheen te sturen, telefoon nemen ze niet op, alleen bij afterpay kunnen retour melden

dat ik het netjes kan terug sturen, met duidelijk adres op verpakking of retourmelding

stripper
Alles geannuleerd met bevestiging Beste Paulien, het spijt me om te vernemen dat uw schoenen te klein waren. Retourneren kan op volgend adres: DEALONLY Tappersweg 14-016 2031 EV Haarlem Nederland Als bijlage het retour formulier. Gelieve op het retour formulier duidelijk in te vullen of u een ander maatje wenst of geld terug. Met vriendelijke groet, Jean Pierre, dealonly. ZE BESTAAN OOK ONDER EEN ANDERE NAAM Chappie's Forest B.V. Heeft u contact gehad met Chappie's Forest B.V.? Zo ja, wat is er afgesproken? Heeft u de volledige bestelling teruggestuurd? Zo nee, welke producten heeft u teruggestuurd? Op welke datum heeft u de producten teruggestuurd? Heeft u de bestelling teruggestuurd met een trackingnummer? Zo ja, wat is het trackingnummer? Als we niet van u horen voor 02-08-2019, gaan we ervan uit dat het is opgelost samen met Chappie's Forest B.V. en sturen we u de factuur opnieuw toe Ik heb alles opgestuurd naar Klarna

Ook een klacht indienen over Dealonly?