Opgelost door Dealonly: ik wil er vanaf

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 374204
Gebruiker
stripper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de verpakking staat een ander adres, geen idee waarheen te sturen, telefoon nemen ze niet op, alleen bij afterpay kunnen retour melden

De oplossing

dat ik het netjes kan terug sturen, met duidelijk adres op verpakking of retourmelding

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
stripper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alles geannuleerd met bevestiging Beste Paulien, het spijt me om te vernemen dat uw schoenen te klein waren. Retourneren kan op volgend adres: DEALONLY Tappersweg 14-016 2031 EV Haarlem Nederland Als bijlage het retour formulier. Gelieve op het retour formulier duidelijk in te vullen of u een ander maatje wenst of geld terug. Met vriendelijke groet, Jean Pierre, dealonly. ZE BESTAAN OOK ONDER EEN ANDERE NAAM Chappie's Forest B.V. Heeft u contact gehad met Chappie's Forest B.V.? Zo ja, wat is er afgesproken? Heeft u de volledige bestelling teruggestuurd? Zo nee, welke producten heeft u teruggestuurd? Op welke datum heeft u de producten teruggestuurd? Heeft u de bestelling teruggestuurd met een trackingnummer? Zo ja, wat is het trackingnummer? Als we niet van u horen voor 02-08-2019, gaan we ervan uit dat het is opgelost samen met Chappie's Forest B.V. en sturen we u de factuur opnieuw toe Ik heb alles opgestuurd naar Klarna
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dealonly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen