Klacht Dealonly: Ik wil nu eindelijk mijn €. 44,95 terug?????

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384707
Gebruiker
pioniers#110
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nog steeds mijn beloofde €. 44,95, niet op mijn rekening staan. Ruim 6 weken geleden heb ik mijn sandalen terug gestuurd maar ik heb nog steeds geen geld op mijn rekening staan, en ik hoor ook niets meer van Dealonly.

De oplossing

Het geld op mijn rekening storten?

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pioniers#110
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds geen reactie en geen geld terug. Ik lig nu in het ziekenhuis dus weet verder niets. Wat kan u nog verder voor mijn doen? Ik heb netjes mijn sandalen terug gestuurd, dus is het logisch dat ik mijn €. 44,95, terug ga krijgen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dealonly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen