Opgelost door Dealonly: Retour gezonden sandalen, niet verwerkt!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 384760
Gebruiker
Rachelle01
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht gaat over een bestaande klacht die ik een tijdje terug heb ingediend. Ik dien maar weer een klacht in. Of het helpt ben bang van niet...het gaat over Bohemian sandalen die ik al een hele tijd retour gestuurd heb en heb bewijs dat ik het aangetekend retour gezonden heb. Heb ik hun ook doorgestuurd, dat bewijs. Ben nog steeds aan het wachten op hun reactie. Ern ding weet ik wel...dat ik bij Dealonly niets meer bestel. Weer een klant minder.

De oplossing

Zorgen dat het goed komt z.s.m.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rachelle01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is nu als het goed is opgelost. Ik hoef het aangetekende retour gestuurde artikel niet meer te betalen. Ik weet niet precies wat nou precies de oorzaak is geweest...nog steeds niet. Ik heb gisteren nog een mail naar hun gestuurd met de vraag waarom het nog niet opgelost is. Daarop heb ik antwoord gekregen maar dat kwam ook erdoor dat Klarna iets had aangegeven in mijn status.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Dealonly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen