Klacht Dealonly: Retourzending niet goed verwerkt/onbekend.

Klachtnummer
# 385843
Gebruiker
Rachelle01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een aangetekende retourzending zou niet goed verwerkt zijn of iets anders. Het is echt belachelijk! Stuur je iets retour ,extra aangetekend, en dan gebeurt er verder niks. En dan staat er nog een rekening open dat je de Bohemian sandalen maar ff wil betalen!

De oplossing

Ik wil graag een bevestiging van Dealonly dat de zaak is afgedaan. Dat de retourzending gelukt is en dat ik geen last heb meer van Dealonly. Ik wil zeker weten dat het goed is. Ik heb namelijk bewijs.

1 reactie

  1. Auteur
    Rachelle01
    Datum
    De klacht is opgelost. Gelukkig. Maar niet dankzij Dealonly zelf. Omdat ik een mail gestuurd heb met de vraag hoe het nou zat, kreeg ik eindelijk mijn antwoord dat het oogelost is. Maar waarom dit zo gegaan is, dat ik hiervoor zo lang moest wachten terwijl ik het gewoon retour gezonden heb.

Ook een klacht indienen over Dealonly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen