Klacht Dealonly: Schoenen worden niet geleverd!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378570
Gebruiker
Jansen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn moeder heeft 4/5 weken geleden schoenen besteld bij Dealony. Nu is het geval dat dat nog niet geleverd is, maar ook geen enkele contact te krijgen is. Graag zsm leveren anders geld terug! Mijn moeder heeft zo het idee dat ze opgelicht wordt.

De oplossing

Zsm de schoenen leveren, anders geld terug!

1 reactie

  1. Auteur
    Dealonly
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R Jansen,

    Dank u wel voor uw bericht.

    Volgens onze informatie is uw pakket al 26 juni geleverd. Bijna drie weken geleden:

    https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket?tc=3SWLT0000614880&pc=3607PP&lc=nl-NL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zeggen dat het geleverd is?? Waar dan?? En daarbij hebben ze niet eens gevraagd welk order nummer?? Via fb ben ik uiteindelijk wel ingesprek gekomen eenmalig! Ze zeiden dat ze vertraging hadden opgelopen en dat het 8 werkdagen ging duren, dus hoezo geleverd? Ik krijg nu ook totaal geen gehoor meer! En er is zeker niet geleverd! Heeft u het ordernummer??? Want volgens fb was het dus nog niet verzonden ivm drukte! Dus hoe dan 3 weken geleden verstuurd! Jullie zoeken naar een oplossing of er worden andere maatregelen genomen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dealonly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen