Klacht Dealonly: Schoenen worden niet geleverd!

Jansen

Mijn moeder heeft 4/5 weken geleden schoenen besteld bij Dealony. Nu is het geval dat dat nog niet geleverd is, maar ook geen enkele contact te krijgen is. Graag zsm leveren anders geld terug! Mijn moeder heeft zo het idee dat ze opgelicht wordt.

Zsm de schoenen leveren, anders geld terug!

Dealonly
    Beste R Jansen,

Dank u wel voor uw bericht.

Volgens onze informatie is uw pakket al 26 juni geleverd. Bijna drie weken geleden:

Jansen
Ze zeggen dat het geleverd is?? Waar dan?? En daarbij hebben ze niet eens gevraagd welk order nummer?? Via fb ben ik uiteindelijk wel ingesprek gekomen eenmalig! Ze zeiden dat ze vertraging hadden opgelopen en dat het 8 werkdagen ging duren, dus hoezo geleverd? Ik krijg nu ook totaal geen gehoor meer! En er is zeker niet geleverd! Heeft u het ordernummer??? Want volgens fb was het dus nog niet verzonden ivm drukte! Dus hoe dan 3 weken geleden verstuurd! Jullie zoeken naar een oplossing of er worden andere maatregelen genomen!

Ook een klacht indienen over Dealonly?