Klacht Dealqlub.nl: 3-8-18 bestelling gedaan maar 3 maanden later nog niet ontvangen en zijn niet bereikbaar.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 331762
Gebruiker
Haantje0
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3 augustus een bestelling geplaatst maar nog steeds niet ontvangen en ze zijn ook niet telefonisch bereikbaar. 1 keer een chat gehad met Daan en die zei dat ik het binnen een week zou hebben. Daarna is er geen chat meer mogelijk alleen een mail sturen waar niet op gereageerd. Ik heb al heel veel mails gestuurd maar niets helpt.
Ze zeggen dat ze ook een ondernemer van Bol.com zijn met een waardering van 8,5 maar volgens de mevrouw van Bol.com weten ze niets van het bedrijf. Ik heb nog mails die ik niet via de site maar zelf gestuurd heb als bewijs dat ik gemaild heb van 14-8 en 11 en 22 oktober 2018. De rest heb ik elke week, soms meerdere keren via de site gemaild.

De oplossing

Of de bestelling als nog leveren of het geld terug geven.

Ik hoop dat u dit bedrijf stop kan zetten voordat er nog meer gedupeerden bij komen.

1 reactie

  1. Auteur
    Haantje0
    Datum
    Helaas heb ik nog niets gehoord van DealQlub.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Haantje0
Datum
Uiteindelijke oplossing
DealQlub heeft nog steeds niet gereageerd. Ik krijg de nieuwsbrief niet meer. Ik heb geprobeerd de bank te bellen van Mollie Payments (ABNAMRO) maar die zeggen niets te kunnen doen. Ik heb ook de handelingen van DealQlub bij de fraudehelpdesk aangemeld maar helaas nog niets vernomen. Dit bedrijf moet gestopt worden. Op internet staan steeds meer gedupeerden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Dealqlub.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen