Klacht Dealqlub.nl: 3-8-18 bestelling gedaan maar 3 maanden later nog niet ontvangen en zijn niet bereikbaar.

sad Niet opgelost
Haantje0

3 augustus een bestelling geplaatst maar nog steeds niet ontvangen en ze zijn ook niet telefonisch bereikbaar. 1 keer een chat gehad met Daan en die zei dat ik het binnen een week zou hebben. Daarna is er geen chat meer mogelijk alleen een mail sturen waar niet op gereageerd. Ik heb al heel veel mails gestuurd maar niets helpt.
Ze zeggen dat ze ook een ondernemer van Bol.com zijn met een waardering van 8,5 maar volgens de mevrouw van Bol.com weten ze niets van het bedrijf. Ik heb nog mails die ik niet via de site maar zelf gestuurd heb als bewijs dat ik gemaild heb van 14-8 en 11 en 22 oktober 2018. De rest heb ik elke week, soms meerdere keren via de site gemaild.

Of de bestelling als nog leveren of het geld terug geven.

Ik hoop dat u dit bedrijf stop kan zetten voordat er nog meer gedupeerden bij komen.

Haantje0
    Helaas heb ik nog niets gehoord van DealQlub.

Haantje0
DealQlub heeft nog steeds niet gereageerd. Ik krijg de nieuwsbrief niet meer. Ik heb geprobeerd de bank te bellen van Mollie Payments (ABNAMRO) maar die zeggen niets te kunnen doen. Ik heb ook de handelingen van DealQlub bij de fraudehelpdesk aangemeld maar helaas nog niets vernomen. Dit bedrijf moet gestopt worden. Op internet staan steeds meer gedupeerden.

Ook een klacht indienen over Dealqlub.nl?