Klacht Deals2wish.com: Onmogelijk om betaling (tijdig) te kunnen voldoen?!

Spherio

Factuur ontvangen voor mijn bestelling. Alleen werkt de betaal link in de email niet en de genoemde url ook niet. Daarnaast is in de email ook niet de benodigde info vermeld om een betaling per overschrijving te kunnen doen. Op deze manier word het mij als klant onmogelijk gemaakt, de betaling (tijdig) te kunnen doen. Ik vind deze handelswijze van Deals2Wish klantonvriendelijk en het lijkt verdacht veel op fraude. Omdat er in de eerste email al duidelijk word gesproken over de gevolgen bij een te late betaling, terwijl daar in geen geval nog sprake van is. Ook ontbreekt de info voor retourneren (bij defect of ontevredenheid). Ik ben zeer teleurgesteld als klant, door deze werkwijze van Deals2Wish. Ik hoop dat Deals2Wish dit op passende wijze oplost en mij alsnog voorziet van de benodigde informatie om mijn betaling te kunnen voldoen. In afwachting op een spoedig en positief bericht en met vriendelijke groet.

Mij voorzien van een werkende betaal link of de benodigde info om mijn betaling te kunnen voldoen.

Spherio
    Na herhaald e-mailen, Facebook berichten en het contact zoeken via de website. Uiteindelijk de betaling uitgezocht en via een omweg en PayPal mijn betaling zelfstandig, tijdig en volledig voldaan. Voor de zekerheid screenshots via de diverse kanalen naar bedrijf verstuurd. Hier uiteindelijk een summiere en teleurstellende reactie op gehad.

Ook een klacht indienen over Deals2wish.com?