Opgelost door Dealsandtravels: hoe komt dealsandtravels aan mijn toestemminge € 100,- te mogen incasseren?

L

Ik werd opgebeld door naar later bleek dealsandtravels. Mijn vraag was hoe komt u aan mijn telefoonnummer want ik ben aangemeld bij infofilter. Ik zou toch iets hebben ingevuld? Op welke site dan?? Die mevrouw praatte razendsnel, ik begreep dat er een email zou komen van dealsandtravels, verder kan ik me niet meer herinneren.
Die email kwam er, ik las helaas alleen de rechterkant van het verhaal, een aanbieding waarvan ik dacht nee dank je, hier reageer ik niet op. Helaas stond aan de rechterkant dat ik al lid was en dat er binnen 2 weken een incasso van € 100,- kwam, tenzij ik me binnen die 2 weken afmeldde als lid. Niet gelezen dus, me niet binnen 2 weken afgemeld, ik werd pas gealarmeerd door die € 100,- incasso van mijn bankrekening. Dus die email teruggezocht .... en me afgemeld als lid. Het antwoord dat ik kreeg was dat ik nu wel was afgemeld maar omdat dat niet binnen de 2 weken was gebeurd, die incasso dus doorging en ik ook nog incassokosten zal moeten betalen.

IK heb dealsandtravels gevraagd hoe zij exact aan mijn gegevens komen. Ik voel me nogal genomen door de wijze waarop dealsandtravels dit georganiseerd heeft. Het voelt zeer onwenselijk dat zij blijkbaar € 100 kunnen incasseren zonder dat ik naar mijn weten daar toestemming voor heb gegeven! En hoe komen ze toch aan mijn adresgegevens en mijn bankrekeningnummer.
Ik wil niet betalen en ook geen incassokosten betalen.

Dealsandtravels
    Geachte mevrouw/meneer

DealsAndTravels heeft uw reactie ontvangen.
    Om u zo goed mogelijk verder te helpen verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens.

KLANTENSERVICE NL: (+31) 85 732 55 91
    KLANTENSERVICE BE: (+32) 2 808 3900
    E-MAIL: klantenservice@dealsandtravels.com

Met vriendelijke groeten ,

DealsAndTravels
    L
    Dit keer nam de klantenservice van D&T wel op, na blijven volhouden dat ik geen voordelen zou afnemen, nu en in de toekomst, is mijn dossier gesloten en wordt er geen € 100,- geincasseerd. Hoera! voortaan beter opletten....

L

Ook een klacht indienen over Dealsandtravels?