Klacht Dealsandtravels: incasso deals en travels

Ankie

Anderhalve maand geleden telefonisch benaderd door deals en travels. Ik kan korting krijgen op producten en reizen. Ze zouden mij binnen 48 uur een mailtje sturen waarin stond wat het precies inhield en hoe ik er precies vanaf kon als ik wilde. Ik heb echter nooit een mailtje ontvangen. Kon dus niet kiezen of ik het wel wilde en kon er niet vanaf zien. Nu na ruim 1,5 maand is er ineens 100 euro van mijn bankrekening geïncasseerd door deals en travels. Ik heb het meteen gestorneerd en de zogenaamde incasso geblokkeerd. Dit lijkt mij een louche zaak.

Alsnog een mail met alle informatie sturen en de benodigde bedenktijd erbij zodat ik kan beslissen of het wat voor mij is. Telefonisch is afgesproken 90 euro per maand maar er wordt 100 euro afgeschreven???

Dealsandtravels
    Geachte mevrouw/meneer

DealsAndTravels heeft uw reactie ontvangen.
    Om u zo goed mogelijk verder te helpen verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens.

KLANTENSERVICE NL: (+31) 85 732 55 91
    KLANTENSERVICE BE: (+32) 2 808 3900
    E-MAIL: klantenservice@dealsandtravels.com

Met vriendelijke groeten ,

DealsAndTravels
    Ankie
    De telefoon word niet aangenomen op dit nummer. Bovendien kunnen ze gemakkelijk reageren op mijn klacht, het hele verhaal staat hierboven. Ga nu mail sturen. Benieuwd of ik hier wel reactie op krijg.
    Ankie
    Het bedrijf reageert niet op mails en neemt de telefoon niet aan. Ik weet nog steeds niet wat er geleverd word omdat de mail waarin dit zou staan nooit is aangekomen, ook niet in de spam map. Dus wel geld innen en niks leveren. Aangezien ik het geïncasseerde geld gestorneerd heb is voor mij de kous af.

Ankie

Ook een klacht indienen over Dealsandtravels?