Klacht Dealsandtravels: oplichting en misleiding Dealsandtravel

Dennisdebengel

Ik werd 20-2-2017 om 11:45 gebeld door een mevrouw( Dealsandtravels), zij gaf aan dat ze een betaalafspraak met mij wilde maken. Zij gaf aan eerder telefonische contact gehad te hebben met mij op 30-1-2017 en daarbij gaf zij aan dat ik 2 weken de tijd had om het account te activeren en eventueel stop te zetten. Dit zou ik in een mail toegezonden krijgen, zou evt in spam terecht kunnen komen.
Ik heb toen mijn mail nagekeken en daarnaast ook de spam, mail bleek 2 dagen later na ons eerste gesprek te zijn ontvangen. Hierdoor niet de gelegenheid gekregen om het account te deactiveren. Zij gaf nu aan dat ik de mail wel had ontvangen en dat ik moet betalen anders zou er een incassobureau ingeschakeld worden. Ik werd in dit gesprek op een agressieve manier aangesproken. De mail voor de betaling kreeg ik wel meteen toegestuurd in mijn mailbox.
Daarna gelijk een email teruggestuurd naar deals and travel dat ik niet van plan was te gaan betalen en overal van af wou zien.Ik had mij immers nooit ingelogt of gebruikt gemaakt van hun "diensten".
Hierna op 8-3-2017 weer een betalingsherrinering gekregen van Deals and Travel en eveneens weer een email terug gezonden met de boodschap dat ik overal van af wou zien doordat ik misleid ben door hun.
Op 15-5-2017 een emaail gekregen van incassonet om 140 euro te betalen en vandaag om 140.60 euro te betalen.
Alles gaat via de mail en zelf van incassonet krijg ik niet eens een brief.
Hoe kom ik van deze mensen af?
Moet ik aangifte doen bij de politie?

Hoe als ze aan mijn adres en telefoonnummer zijn gekomen snap ik ook niet, zoals ik nu begrijp is dat waarschijnlijk gebeurt van hacken via een webshop.

Hopelijk kunnen jullie mij hier verder mee helpen.

schadeloos gesteld worden en nooit meer gebeld worden door zulke "bedrijven"

Dealsandtravels
    Geachte mevrouw/meneer

DealsAndTravels heeft uw reactie ontvangen.
    Om u zo goed mogelijk verder te helpen verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens.

KLANTENSERVICE NL: (+31) 85 732 55 91
    KLANTENSERVICE BE: (+32) 2 808 3900
    E-MAIL: klantenservice@dealsandtravels.com

Met vriendelijke groeten ,

DealsAndTravels

Ook een klacht indienen over Dealsandtravels?