Klacht DealsforMen.nl: DealsforMen vermeld een misleidend Thuiswinkel Certificaat (niet van Thuiswinkel.org)

F.K. Rijkschroeff

Bestelling van CBD-olie 20ML werd bevestigd op 19-04-2017 onder no #900000525, na betaling op 21-04-2017 tot op heden niet geleverd, alhoewel werd beloofd dat zodra het geld was ontvangen het product de volgende of daarop volgende dag zou worden verzonden. Telefoon 0485-750846 of 0486-474463 worden niet opgenomen. Inmiddels ook 2 emails gezonden op 28-04 en 04-05-2017 en ook contactformulier ingevuld ook hierop geen reactie !
Ben bang dat er hier iets niet klopt temeer daar het Thuiswinkel vignet een misleidend vignet betreft (niet van Thuiswinkel.org). Vandaag weer een aanbieding gezien van DealsforMen, ben bang dat men wordt opgelicht.

Zal blij zijn het bestelde product te ontvangen.

Wij vinden dat DealsforMen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

F.K. Rijkschroeff

Betreft aanvulling op bovenstaande klacht no #261600,.
    Inmiddels blijkt uit de bijna dagelijkse advertenties van Dealsformen dat het Internetadres is gewijzigd in : info@dealsformen.nl ook vernam ik van Thuiswinkel.org dat het gevoerde Logo (dat er nog steeds op staat ) van de Stichting Thuiswinkel Certificaat is, Deze werd sinds 1 juni 2016 opgeheven.
    Hier klopt toch iets niet !!

Ook een klacht indienen over DealsforMen.nl?