Klacht DealsforMen.nl: Dealsformen Zwijgt in alle toonaarden.

Muggenbult2

Na het plaatsen van bestelling met betaling via overboeking en melding dat insectenverdelger voorhanden was, kreeg ik dagen geen respons, ik probeerde na enkele dagen te bellen, maar werd niet opgenomen en kon niets inspreken. Dan maar weer met de mail, nou dagenlang elke dag een mail gestuurd met verzoek tot informatie en op het eind de bestelling via de mail geannuleerd en/of herroepen. Maar niets aan respons, ze/hij/zij pakken niet op en ja ik ben gaan bellen nadat ik vernam, dat hun certificaat niet klopte, maar je krijgt geen respons. Het kost mij in dit geval alleen maar negatieve energie, maar wat een nep-bedrijf lijkt dit te zijn, terwijl de site er best gelikt uitziet. Ik heb geannuleerd en ga uit van het gezegde wie zwijgt stemt toe en dat is het enige wat Dealsformen goed doet, zwijgen.

Had toch liever een bevestiging van mijn herroepen en annuleren gehad, hetgeen ik drie dagen achtereen heb doorgegeven.

Wij vinden dat DealsforMen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DealsforMen.nl?