Klacht Dealsworld: Schoenen besteld en betaald ruim 3 maanden terug nooit meer iets gehoord

Rene/Ineke

2 paar schoenen besteld (via Facebook) bijna 3 maanden terug , geld betaald 80€ via de postnl een brief van de douane gehad papieren ingevuld (wat moest) en nooit meer wat gehoord. Bedrijf reageert nergens op en douane ( Postnl)ook niet . Hele slechte zaak en , wel geld innen geen spullen en nergens geen reactie op . Ook nooit meer iets van Postnl gehoord die het pakket in bezit heeft gehad

Geld terug

Wij vinden dat Dealsworld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Rene/Ineke
Geen oplossing gekregen, de enige reactie was pakket is onderweg en wij hebben onze taak gedaan weken geleden . Ben wel 80 euro hierdoor kwijt. En Post NL die het pakket ontvangen heeft en mij de douane papieren liet invullen en de gevraagde documenten heeft laten doen toekomen . Wat ik per direct ommegaande ingevuld retour naar Post NL gestuurd heb , laat ook niets meer van zich horen . Dus niet alleen Dealsworld is schuldig aan deze situatie maar Post NL net zo goed die het pakket in bezit had en nooit meer iets heeft laten horen . Te schandalig voor woorden en typisch geval van zoek het maar lekker uit .

Ook een klacht indienen over Dealsworld?