Klacht Dealwizard.nl: kapotte wasmand ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 587667
Gebruiker
P.B.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 5 maart een kapotte wasmand ontvangen. Ik wil mijn geld terug of een vervangend product. Helaas geen enkele reactie op mijn mails of pogingen om dealwizard te bellen. Ik voel mij zwaar opgelicht.

Gewenste oplossing

aankoopbedrag terug voor mijn wasmand of een nieuwe toesturen op hun kosten.
Geboden oplossing
Dealwizard heeft een kapot produkt opgestuurd en reageert niet op mails en verzoeken. Zaken doen met dealwizard is dus een slechte zaak. Dit is ook aangemeld bij de telegraaf. Daarnaast is het zelfde produkt bij de blokker verkrijgbaar voor 0.6 keer de prijs van dealwizard. Het voelt als dat dealeizard aan oplichting doet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dealwizard.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dealwizard.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen