Klacht dealxx.nl: Product gekocht maar nooit geleverd

dennis

Ik heb een product gekocht bij the dealxx op 17 april 2013 het kostte me 70 euro maar het pakketje is nooit aangekomen. ik heb meerdere malen contact opgezocht( staat geen nummer op de site of andere gegevens dus heb ik maar wat rond gegoogeld) maar hij zegt dat het probleem bij post nl ligt hij zou me het pakketje nog een keer toe sturen en me een track and trace code sturen dat heeft hij nooit gedaan. Ik heb nog een paar keer gevraagd voor die code maar kreeg niets. Maar hij zei dat het pakketje 24 of 25 bij mijn huis zou afgeleverd worden maar na 2 week is er nog steeds niets aangekomen terwijl bij ons altijd iemand thuis is. Ik heb the dealxx nog proberen te bellen maar neemt niet op

product binnen paar dagen geleverd zonder onkosten voor mij , en als dat niet kan wil ik per direct mijn geld terug

Wij vinden dat dealxx.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over dealxx.nl?