Klacht Dealyo: Doe geen zaken met Dealyo

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 456378
Gebruiker
Wiliam
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Slechte organisatie: ipv naar de klant/ oplosding te zoeken, eigen wetten en regels ipv webwinkel regels Nederland te volgen..... Doe geen zaken met ze. Men zal nu 28 juni (2 maand later na een bestelking) heb ik (ondanks corona) bij geen enkel andere webwinkel meegemaakt gaan leveren. Terwijl ik de aankoop heb ontbonden. Andere firna's Amazon, Conrad etc. anuleren gewion de bestelking en retouneren het geldbedrag. En de huisregels met retouneren zijn helenaal absurd....

De oplossing

Gewoon aankoopbedrag terugstorten

3 reacties

  1. Auteur
    Wiliam
    Datum
    Jullie hadden me diverse keren beloofd dat de earpods 29 juni zouden arriveren. Maar net wat ik voorspeld had: niets nada... Dus zal bij de politie aangifte van oplichting moeten doen. Verder reageren jullie niet, vindt ik knap onbeschoft....
  2. Auteur
    Wiliam
    Datum
    Ik heb bij de politie een aangifte van internetoplichting
  3. Auteur
    Wiliam
    Datum
    Ik snap niet dat zo'n coorupt en brutaal bedrijf ongestoord door mag gaan. En hoop dat de aangifte bij de politie er iets aan doet. Men doet geen enkele moeite voor een oplossing. Men wist gewoon, dat men niet zou gaan leveren. En bij ontbinding van de koop. Krijg ik gewoon het aankoopbedrag niet terug..laat staan er bovenop een compensatiebedrag.....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wiliam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aankoopbedrag retour, maar geen excuses of een compensatie bedrag toegezegd
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Dealyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen