Klacht Dealyo: Ergste internet koopervaring ooit

Klachtnummer
# 465399
Gebruiker
Gebruiker1535102725
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling niet geleverd. Alleen email contact mogelijk wat overigens een chatbot is. Iedereen krijgt een reactie van Joost. Eerst krijg je netjes antwoordt dat de bestelling vertraagd is en dat je het met 5 werkdagen kan ontvangen. Vervolgens mailen ze dat wanneer er een status update bekend is je meer krijgt te horen. Inmiddels zijn we 2 maanden verder. Aankoop 17 mei 2020 gedaan. Via Aliexpress mijn pakketje wel binnen een maand ontvangen. Zelfs daar is restitutie van je geld mogelijk. Bij DealYo dus niet.

Gewenste oplossing

Geld terug storten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dealyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen