Klacht Dealyo: Geen levering en geen contactmogelijkheid

Bestelling gedaan op 23-5-20
Bevsstiging van verzending op 27-5-20
Track& trace zegt bezorger onderweg op 18-6
Nooit aangekomen en Dealyo reageert niet. Contactformulier wordt automatisch behandeld als een bestelformulier. Geeft de schuld aan vervoerder maar zijn zelf niet te bereiken. Zeer slecht.

Geld terug. Heb inmiddels elder doppen gekocht ivm vakantie

Hajee
    Ik vind het heel slecht dat een berijf niet reageert op een klacht en ook gewoon niet op bericht op facebook reageert. Het lijkt wel of ze niet bestaan maar ze waren niet te beroerd om me een factuur te sturen n.a.v. een bestelling. Alleen leveren, ho maar en reageren is er ook al niet bij.
    Hajee
    Inmiddels reactie gekregen dat ene joost het uit zal zoeken. Op diverse fora wordt alleen maar over ene joost gesproken die meestal na het eerste bericht niets meer laat horen
    Hajee
    Na mijn vorige reactie is er niets meer vernomen van Joost
    Hajee
    Dealyo blijft volharden in het niet meer raegeren na één lullig pb-tje dat ene Joost de zaak in onderzoek heeft. De koerier is inmiddels al bijna anderhalve maand op zoek naar mijn adres
    Hajee
    Het blijft, ondaks een maning van mijn kant erg til bij Dealyo. Ik begin te vermoeden dat het een papieren onherleidbaar bedijf is die alleen centen opstrijkt, een paar automatische mailtjes stuurt en je zo aan het lijntje houdt. Dure les vrees ik
    Nog steeds geen reactir

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Dealyo?