Opgelost door Dealyo: Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 461735
Gebruiker
LD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 11 juni 2 hoesjes t.w.v. Totaal €39,90 besteld bij Dealyo. Voor bestellen bedroeg de levertijd 3-5 werkdagen. Na bestellen ineens 8-20 werkdagen. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Daarnaast is tot 19 juni de verzendstatus bijgewerkt. Sindsdien geen enkele update meer ontvangen.

De oplossing

Ik wil de hoesjes geleverd krijgen!! In goede staat. En zo snel mogelijk. Daarnaast lijkt excuses voor de manier waarop Dealyo werkt zeker op zijn plek!!!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb de onderdelen geleverd gekregen, maar het bleek 100% AliExpress goederen. De sticker zat zelfs gewoon nog op het pakket. Dealyo is niets anders dan een tussenpersoon tussen de klant en AliExpress. En ze pakken er 90% winst op.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Dealyo?