Opgelost door Dealyo: Krijg geen contact meer met bedrijf na aanvragen retour.

Mes

Ik heb een hoesje voor mijn telefoon besteld. Op de dag dat ik het heb ontvangen besloot ik het niet te houden, ruim binnen de 14 dagen zichttermijn. Ik heb contact met Dealyo opgenomen via het contactformulier op de website. Ik kreeg hierop een e-mail terug met de vraag waarom ik het product wilde retourneren. Ik heb hier antwoord op gegeven en vervolgens op geen enkele manier meer contact met ze gekregen om meer informatie te krijgen over het retourneren. Ik heb meerdere keren ze geprobeerd te mailen en te bellen (voicemails ingesproken) en meerdere keren met ze in contact proberen te komen via het contactformulier op de website en via Facebook. Ik heb ook een e-mail gestuurd naar Friedbach Media, dit e-mail adres stond op het Paypal-afschrift, dus ik neem aan dat dit het moederbedrijf is. Geen contact. Inmiddels zijn die twee weken nu wel om, maar aangezien ik geen informatie krijg over de retour, kan ik er uiteraard niets aan doen dat die termijn verstreken is.

Graag kom ik in contact om het product dat ik heb ontvangen te kunnen retourneren en het aankoopbedrag terug te krijgen.

Dealyo
    Wij hebben het aankoopbedrag inmiddels teruggestort. Klacht is van onze kant opgelost.

Onze excuses voor het ongemak.
    Mes
    Bedankt voor het oplossen!

Mes

Ook een klacht indienen over Dealyo?