Klacht Deca Afrekensystemen: Verkeerde levering. Geen oplossing

Klachtnummer
# 65538
Gebruiker
Melanie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dit bedrijf heeft een olivetti kassa geleverd terwijl ik een casio besteld heb. Er is mij meerdere malen toe gezegd dat de juiste kassa geleverd zou worden. Uiteindelijk heb ik aangegeven dat ik de koop wil ontbinden en dat ik het aankoopbedrag terug wil ontvangen. Hier is toen mee ingestemd en ik zou na ontvangst van het aankoopbedrag de andere kassa terug sturen. Dit is inmiddels ook alweer enkele weken geleden en er is nog steeds geen oplossing en ik heb ook nog steeds het aankoopbedrag niet terug.

De oplossing

Ik wil het aankoopbedrag terug waarna ik de onjuist geleverde kassa direct terug zal sturen.

2 reacties

  1. Auteur
    Deca Afrekensystemen
    Datum
    Zoals beloofd is het geld terug gestort.
  2. Auteur
    Melanie
    Datum
    Was dat maar waar. Ik heb nog steeds geen geld terug ontvangen. De klacht is dus nog NIET opgelost.
    Erg jammer dat er door het bedrijf gewoon gelogen wordt.

Ook een klacht indienen over Deca Afrekensystemen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen