Klacht Decathlon: Decathlon belooft iets wat ze niet na komen met een retour gestuurd artikel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 588214
Gebruiker
OscarC
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Klacht
Ik had online kleding besteld bij decathlon, maar de maat was te groot, deze netjes retour gestuurd naar decathlon, maar nu blijkt dat het adres van de partner van decathlon ingevuld had moeten worden. Hierover heb ik al meer dan 2weken gemaild met de partner van decathlon en decathlon.

Maar decathlon geeft aan dat ze het pakket hebben gehad en onderweg is naar de partner van decathlon, terwijl de partner van decathlon aangeeft nog niks te hebben ontvangen.

Ook wil decathlon niet de betaalde kosten voor hun rekening nemen, en moet ik bijna een maand wachten, terwijl ik volgens hun voorschriften binnen 30dagen kon ruilen of retour kon sturen.

Tevens reageert decathlon niet adequaat maar pas een week later.

Gewenste oplossing

Gewenste oplossing
Zsm mijn betaald bedrag terug gestort krijgen en per dag dat ik te lang moet wachten na dat decathlon mijn pakket had je ontvangen een minimale compensatie van €100,- per dag dat ik extra wacht voor hun mijn geld terugstorten. Want kan mij niet schelen wat er met decathlon en de partner van decathlon onderling speelt.


En ik eis dat de giftcard als nog wordt uitbetaald op mIjn bankrekening!
Geboden oplossing
Zoals al eerder is benoemd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Decathlon is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    OscarC
    Datum
    Er wordt niet gereageerd op voorgaand probleem van wat hierboven gemeld staat

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Decathlon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen