Klacht Decathlon: Decathlon blijft klacht communicatie met mij onterecht weigeren. Reden: er zit wel een punt (.) in m

Gebruiker1612772329

Wat is er aan de hand?
Ik neem via de website contact op met Decathlon omdat de zolen van mijn crosshunt-schoenen innen een jaar loslaten. Decathlon maak een dossier aan (met een nummer) en reageert naar mijn email-adres: of ik een foto van de schoen wilde sturen zodat ze het konden bekijken. Ik heb meteen een foto gemaakt en die via mijn mail naar Decathlon gestuurd.
Binnen no time kreeg ik een automatisch antwoord dat mijn mailadres niet overeenstemde met het mailadres waarmee ik de eerste vraag had gesteld. Terwijl ik reageer op een vraag die men mij stelt! Gevolg: Decathlon sluit het dossier, ‘want wij hebben geen reactie van u ontvangen’. Dit is Kafkaiaans!

Wat doet Decathlon?
Als je via de website contact opneemt, zoekt Decathlon je account erbij. Dat is in mijn geval een emailadres zonder punt tussen voorletter en achternaam. Hiervan heb ik nooit hinder ondervonden. Daar loopt het nu op stuk. Maar ik kan mijn mailadres in het account van Decathlon niet aanpassen, want mijn mailadres met punt tussen voorletter en achternaam bestaat al antwoordt Decathlon.
Bij mijn gestelde vraag via de website maakt Decathlon dus zelf een koppeling met een mailadres (zonder de punt) en wordt alle correspondentie daarna genegeerd, omdat het volgens hen niet het goede mailadres is.

Nb Het betreft in mijn geval een Gmail-account van Google. Google ziet alle versies van mailadressen met of zonder punt als een en hetzelfde adres en daar kan niemand verder bij! Bron: Google-support.

Contact onmogelijk
Contact met Decathlon blijkt dan onmogelijk om hierover te praten: inmiddels 15 mails gestuurd: geen reactie. Klantenservice telefoon geprobeerd: 45 minuten aan de lijn gehangen: alleen muziek gehoord. Decathlon laat simpelweg niets meer van zich horen, ondanks dat ik in de mails heel duidelijk heb aangegeven wat er fout gaat.

Wat ik wil
Ik wil dat mijn vraag over de zolen van mijn schoenen in behandeling wordt genomen en niet wordt afgedaan op een punt in een emailadres. En dat Decathlon zorgvuldiger in de correspondentie is en zich niet onterecht verschuilt achter een ‘verkeerd’ mailadres.

Omdat ik vanuit mijn kant alle pogingen tot communicatie heb gedaan zonder resultaat, blijf niets anders over om een klacht in te dienen over de slechte communicatie van Decathlon. Bij deze.

Decathlon
    Hi A. Heijkamp

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Ik heb even in ons systeem gekeken en zie dat mijn collega Janaiska op 30 januari direct heeft gereageerd met de vraag om foto's te sturen. Omdat we hier geen reactie op hebben gehad bij je eerste bericht wordt deze na een aantal dagen afgesloten als opgelost. Kun je de foto's alsnog sturen onder vermelding van je bestelnummer naar klantenservice@decathlon.nl?

Onze reactie termijn is langer dan wenselijk door de enorme drukte.
    We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
    Sascha
    Klachtafdeling Decathlon.nl

Gebruiker1612772329
Decathlon gaat volledig voorbij aan de inhoud van mijn vraag! en geeft daar dus ook totaal geen antwoord op. Ze blijven zich constant en consequent verschuilen achter niet ter zake doende antwoorden. Niet echt chique! Dit is best ook spijtig aangezien ik veel tijd kwijt ben geweest om uit te zoeken wat er fout is en ging en hen uitvoerig getracht dit in de communicatie aan te geven. Maar helaas ze blijven in hun eigen klachten procedure bubbel zitten en durven niet inhoudelijk te reageren op mijn echt juiste argumenten. Ik probeer het nog een keer: lees mijn argumenten en geef daar antwoord op Alvast reuze dank voor ook een beetje inzet van jullie kant..... m gr Arnold Heijkamp

Ook een klacht indienen over Decathlon?