Klacht Decathlon: Decathlon heeft geen contact met zijn bezorgdienst (Dynalogic).

klacht0

Decathlon heeft geen contact met zijn bezorgdienst (Dynalogic). Zijn bezorgdienst heeft als eerst een email verstuurd over de bestelling later zou geleverd kunnen worden, dan het geplande datum. Vervolgens hebben ze paar dagen later bij mij thuis gekomen, maar toen was ik er niet thuis. Als gevolgd hebben ze weer meegenomen. Want ze hebben helaas geen afhaalpunt.

Daarna heb ik met ze een afspraak gemaakt, maar ontstond er deze keer een sorteerfout waardoor ze weer niet kunnen bezorgen.
Ik heb e-mails verstuurd en telefonisch contact opgenomen met alle twee partijen (Daynalogic en Decathlon) maar Daynalogic heeft zomaar een datum(16-07-2018) uitgekozen om te bezorgen. Ze hebben niet eens met mij overlegd. Aan de ander kant heeft Dechatloon een email verstuurd over de terugontvangt van de producten.

Eigenlijk mijn geld moet terugbetaald worden. Als jullie zomaar bezorgen bij een buur of wie dan ook neem ik geen verantwoordelijkheid en wil ik als nog mijn geld als nog terug ontvangen. Want jullie hebben ook een bevestiging verstuurt over her terug ontvangst van de goederen.

Ik wil mijn geld terug krijgen doordat ik te moe ben geworden. Daarnaast ben ik niet maar in thuis. Ik wil mijn geld terug krijgen maar alle twee klantenservice hebben geen contact met elkaar. Als het zo doorgaat ga ik over stappen naar de geschillencommissie en als het weer niet lukt ga ik een rechtszaak openen.

Decathlon
    Beste A. Karakulak,

Bedankt voor uw bericht op klachtenkompas.nl.

Wij hebben gekeken in de order en we zien dat er inderdaad vanuit ons magazijn en vanuit Dynalogic vertraging had opgelopen. Om de snelheid van de order te garanderen heeft Dynalogic uiteindelijk zonder overleg de levering ingepland. Niet heel netjes uiteraard maar ze wilde graag zo snel mogelijk de pakketjes leveren. We zien dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat de bestelling is geannuleerd en dat elk moment de kosten worden teruggestort.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
    Mocht u nog vragen hebben laat het ons dan weten.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
    Sascha
    Klachtencoach Decathlon.nl

Ook een klacht indienen over Decathlon?