Klacht Decathlon: Decathlon levert bestelling niet die reeds is betaald

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 515517
Gebruiker
Gebruiker1611933673
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb een product besteld maar deze wordt niet geleverd en volgens post.nl hebben ze geen pakket ontvangen. Decathlon is hiervan op de hoogte maar weigert het probleem op te lossen

De oplossing

Ik wil geld terug en bestelling annuleren

1 reactie

  1. Auteur
    Decathlon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi heer of mevrouw Dungen,


    Bedankt voor je review!

    Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Ik heb in ons systeem geek contact moment gevonden op jouw gegevens. Kun je ons je bestelnummer toesturen in een e-mail of whatsapp? Dan kijken we even voor je wat er precies aan de hand is en wellicht kunnen we een oplossing bieden.
    We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

    Nog een fijne dag gewenst!


    Met sportieve groet,
    Sascha
    Klachtafdeling Decathlon.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1611933673
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Decathlon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen